Menu
    English

    Begeleidingskundige bijdrage aan onderwijskwaliteit en studiesucces

    Samenwerking tussen professionals binnen de hogeschool

    Publicatiedatum: 01 januari 2019

    Binnen het hogeschoolbrede programma Grip op Onderwijskwaliteit en Studiesucces (GOS) dragen begeleidingskundigen op initiatief van het Lectoraat Begeleidingskunde bij aan het leren op samenwerkingsvragen in opleidingsteams en in de hiërarchische lijn. Kwaliteit van onderwijs staat of valt immers ook met de kwaliteit van samenwerking in docententeams en tussen professionals en management.

    Toon:

    Publicaties

    De groep heeft tot nu toe de volgende publicaties opgeleverd;

    Artikel:

    • Ronde, M.A. de (2020). Acht paradoxale opgaven bij het begeleiden van complexe sociale systemen. Tijdschrift voor Coaching. Nr. 4, december 2020, p. 42-48.

    Workshop:

    • Ronde, M.A. de & Pluijter, M. (2020), Twaalf richtinggevende principes voor het leren in netwerken. Workshop op het Symposium Onderwijskwaliteit op zijn Rotterdams. KCTO HR.