Menu
    English

    Persoonlijke verbondenheid met theater als merk

    Theater aan het Spui

    Minor: Experience Branding Tijdens mijn afstuderen bij Theater aan het Spui had ik de keuze uit twee onderwerpen. De onderwerpen merkidentiteit en theatermarketing 2.0 resulteerde tot de volgende onderzoeksvraag:

    Vraagstelling

    Minor: Experience Branding Tijdens mijn afstuderen bij Theater aan het Spui had ik de keuze uit twee onderwerpen. De onderwerpen merkidentiteit en theatermarketing 2.0 resulteerde tot de volgende onderzoeksvraag:

    Aanpak

    Hoe kan je door middel van theatermarketing 2.0 de persoonlijke verbondenheid van het publiek met Theater aan het Spui vergroten?

    Resultaat

    Tijdens mijn onderzoek naar de merkidentiteit ben ik tot de conclusie gekomen dat zij geen duidelijke identiteit kunnen definiëren. Om aan de slag te gaan met theatermarketing 2.0 is dit wel van belang. Uiteindelijk heb ik een Brand Guide voor Theater aan het Spui ontwikkeld. Het theater kan met de Brand Guide aan de slag om een touchpoint te ontwerpen voor zichzelf.

    Opleiding(en)

    • Communication and Multimedia Design

    Type

    Afstuderen

    Aan dit project werkten mee

    Jorinde Corbet